Büşra demircan

Büşra demircan
@busrademircn
Senin ateşinde daha kaç kişi yanar bilmiyorum; ama benim okyanusumda senin gemin battı, bilgine… Zamanın canımızı acıtacağını küçükken fark etmiş olmalıyız. Yoksa kolumuzu ısırarak saat yapmamızı ne ile açıklayabiliriz?
Anaokulu öğretmeni
Mezun
Kastamonu
Izmir, 2 Ocak
8 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Kalbimde SIZI olacağına ALNIMIN YAZISI olsaydın ne olurdu sanki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Buda geçer demiştin… Bence de bazıları teğet, bazılarıdeler geçer, bazıları paramparça eder de geçer. Ama mutlaka geçer…
Sana tekrar çıkma teklifi ediyorum: Lütfen artık hayatımdan ÇIK!
Aramızdaki o buzdağını şimdi hangi küresel ısınmaeritecek, söyler misin sevgilim?
Bazı insanların dışı imrendirecek kadar hoş; içi mide bulandıracak kadar boş olmasına hep hayret etmişimdir. Sen anladın!