"İnstagram fenomenlerinin çoğunun yaşı çok küçük ve lise dahi okumamış olanlar var. Ve özenenleri de çok. İnanın okumak kadar güzel birşey yok. Lise üniversite görmeniz gereken yaşamanız gereken zamanlarınızı lütfen elbise satışı yaparak kendini igde boy boy paylaşmayın. Geleceğinizi sonu belli dahi olmayan bu girdaba sokmayın. Öğrencilik kolay meslektir. Açta kalırsınız zengin zamanlarınızda olur ama bu yaşlarınızı size bi daha kimse vermez. Lütfen ama lütfen okuyun. ÖZELLİKLE KIZLARIMIZ;
Şuan gülerek bıraktım okulu gibi söylemlerinize eminin olun akıl başa gelince o başı duvarlara duvarlara vurmak isteyeceksiniz. Bir pişmanlık bin umudun ışığını körler. Sosyal hayatınız telefona tuş kilidi koyunca bitiyor ama gerçek hayatın tuş kilidi yok. Umarım hayat sizi “maddi ve manevi ‘güçsüz ve zayıf’ zamanlarınızda bir erkeğin eline bakarken ağlatmaz.”
Ağaç yaşken eğilir; sosyal medyanın sizi çektiği, olmanızı istediği yere değil kendi yolunuza-doğru yöne meyledin.