İnsanlar hem kendine hem de başkalarına durmadan güçlük çıkarırlar ama, asla yılmamalı. Yolunun üstüne bir dağ çıkan yolcu gibi olmalı. Şüphesiz bir dağ olmasaydı yol daha rahat daha kısa olurdu mademki dağ vardır onu aşmak gerek..
Kaygısız olunca her şeye katlanır insan. Kaygısız mı? Bu sözün kalemimden dökülmesi seni güldürüyor.
Ah birazcık kaygısızlık beni dünyanın en mutlu insanı yapardı..