büşra o.

büşra o.
@busraobzz
Kusurabakmayın arkadaşlar
Bugün kitap okuyamadım yarın inşallah Okuyacağım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler 🌙
İyi akşamlar arkadaşlar 😊😊
Mutlu pazarlar dilerim
Hayırlı cumalar dilerim