📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu ay ilk defa toplu taşıma da düzenli bir şekilde aksatmadan kitap okudum elimden geldiğince. Ufak bir hesaplama yaptım. Aralık ayında sadece hafta içleri marmarayda git gel yaptığım sürede ( 20 günde yaklaşık 30 saate denk geliyor) 9 kitap -1800 sf- okumuşum. Evde de çok az okudum. Arkadaşlar toplu taşımada ne kadar boş zamanımız geçiriyormuş. Resmen aydınlanma yaşadım. Sizinle de paylaşayım dedim :)