60 kitapla yılı kapatıyorum. Güzel kitaplar okumanın, yeni yazarlarla tanışmanın hazzını yaşamayanlar ne çok şey kaçıyorlar! Aralık ayı benim için Maksim Gorki ayı oldu. Geç bir tanışmaydı. Ama favori yazarlarımdan biri şu anda. Geç olsun güç olmasın diyelim. Siz bu yıl hangi yazarlarla tanışıp sevdiniz?