büşra️ şahin

Zaten artık sevinçler, coşkular hep göstermelikti. Kimse gerçekten bir şeye sevinmiyordu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önce iyi insanlar olmamızı istiyor öğretmenlerimiz. Önce iyi, anlayışlı, güvenilir, saygılı insanlar olun, sonra meslek seçersiniz, bunlar her şeyden daha önemli diyorlar...
Kaç yaşındasın diye sorsan rahatlıkla 30 derim, hatta 40 bile diyebilirim, bazen oluyor 50'leri hissediyorum.
Herkes haklıydı, herkes... Kimse karşısındakinin de haklı olabileceğini düşünmüyordu.
Eskiden birine yardım etmek nazik bir davranıştı, parayla yapılmazdı.