Buse

Buse
@bussekz
Güvensizlik dolu bir sakinlik içerisindeyim
Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonuçları değil ancak seçenekleri tercih edebilirsin.
Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Arkadaşlıklar tek tük Facebook ve İnstagram beğenilerinden, emojilerle dolu yaş günü mesajlarından oluşan silik bir uçak izine dönüşmüştü.
İnsanlar şehir gibiydi. Başı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret edemezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.