- t a l e o f a b e a r d e d m e n . . -
|-sakallı bir adamın hikayesi..|
|ruhunu sözcüklerle onaran anakronik bir derviş..|
|şayet Allah örtmezse, hepimiz kusurluyuz..|
lisans
hiç ve her yer
dünya üzerinde bir yer.. ***** -MCDXI(1411) /cemazeyilahir/
-yol mu yordu, yoksa yol mu uzadı?. varamadık bir türlü istediğimiz yere.
arafta kaldı her yanımız..
ne eskisi gibi olabiliyoruz,
ne de kendimizi tamamlayabiliyoruz..'
-zira her şey
sanki bizi gizler gibi,
bak ağaçlar var, yaşadığımız evler hâlâ ayakta,
sadece biz geçip gideriz her şeyin yanından hafif bir dokunuş gibi..
ve her şey birlik içinde
bizi s u s m a k t a . .'
//sevgili rilke