sude.

sude.
@buzzing
baki yalnızlık.
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarında atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim. Öyle bir tüketmek ki, sonucu yepyeni bir "ben"e ulaştırırdı beni. Kederli dalgınlığımdan her döndüğümde... Bir ben ki tüm ilişkilerin perde arkasını görür de gülerdim sessizce yapay yakınlıklarına insanların. Kim kimi ne kadar anlayabilir Ömür Hanım? Şükrü ERBAŞ - Ömür hanımla güz konuşmaları
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendinizi her şeyin iyi olacağına ikna edersiniz Ve sonra öyle olmaz
Oysa benim ruhumda savaş var. Durmadan ölüyor içimdeki insanlar. William Shakespeare
Bir yerini çarpmışsın ama günler sonra morluğu görünce farketmişsin çarptığını. O an acımadı ama şimdi dokununca acıyor. Gözlerinin gördüğünü, kulağının işittiğini, elinin dokunduğunu kendi içinde inkar ede ede inanmak böyle bir şey işte.