3 ay kuralına çok inanıyorum. 3 aydan önce ciddi bir şey başlatmamaya, sadece tanıma sürecinde kalmaya, izlemeye. Çünkü kimseyi bir ayda tanıyamazsınız. Kimseyi 3 ayda da tanıyamazsınız ama en az 3 ay sizinle durması demek, belli bir istikrar gösterdiğine işaret eder.