Elim buzun üzerinde kenetlendi. Mutlu, güzel bir hayat yaşıyor olması gerekiyordu. Yaralanmış ve yenilmiş bir halde sandalyede kamburlaşmış oturmaması gerekiyordu.
İkili arasındaki ilişki dinamiği daha çok güçlendi. Güven de daha sağlıklı hâle geldi. Onları okumayı çok sevdim ve ayrılmak çok zor oldu . İkilinin hikâyesi bizim için bitmiş olabilir ama onlar daha yeni başlıyor. İyi Ki Okumuşum dediğim kitaplar arasında bu seri olacak. Yazarın kalemini sevdim ve diğer kitaplarını okumak için de sabırsızlanıyorum.