kitaplar konusunda yazdıklarınız .. bazen delilik seviyesinde belki.. dışarıdan bakılınca normal değil gibi.. öyle diyor dostlarım. kağıt, kalem, kitap... ✒ bunlar bambaşka şeyler .. uzak değil dün yahut evvelsi gündü galiba, güldüm durdum kendime, anımsadım da eskiyi.. tutulduğum bir kitabı almak için yurttan çıkmıştım.. sağanak rahmet 🌧⛆ kitabı aldım, gözlerimi kapadım, sarıldım, içime çektim kokusunu, baktım ona mütebessim.. şemsiye yoktu yanımda (Tarık Tufan da kullanamazmış hiç).. poşetini sımsıkı kapadım, sımsıkı... yurda döndüğümde ben sırılsıklamdım o kupkuru 😊 hayal meyal böyle hatırlıyorum.. yağmuru, kitabı, sokakları, neden güldüğüme ve öylesi bir yağmurda neden bunca rahat yürüdüğüme anlam veremeyen bakışları..
peki siz hiç, olmayan bir kitabın peşine düştünüz mü?