"Hayat bir dizi andan ibaretti ve anlar değişkendi. Olumlu ve olumsuz düşünceler gibi. Ve düşünmek insanın doğasında olsa da birçok doğal şey gibi anlamsızdır. Tek bir düşünceye takılıp kalmanın iyi bir yanı yoktur, çünkü düşünce misafirlere ya da gelip geçici arkadaşlıklara benzer. Gelir gelmez gidebilirler ve uzun süre etrafınızda olanlar da bir gün bir anda ortadan kaybolabilirler. Anlar değerlidir. Bazen kalırlar, bazen uçup giderler ama o anlarda bile çok şey yapılabilir. Fikrinizi değiştirebilir, bir hayat kurtarabilir, hatta aşık olabilirsiniz."
"Mutsuzluğum yeterli bir sebep değildi sanki. Beni aldatmamışsa, bana vurmamış ya da kabalık etmemişse onu sevmemem ya da mutsuz olmam kimse için yeterli bir sebep değildi."