Çağatay

Çağatay
@cagatay_
Haklısın mükemmel değilim, ama benzersizim.
Sonra dedim'ki kendi kendime sabret... Bunun mahşeri var, Mizanı var, Hesabı var . . .
Reklam
Fazla üsteledik bazı şeyler için, fazla kıymet verdik. Çok önemsedi insanlar kendilerini, orada yanlış yaptık.
Ne güzel demiş şair; " Şimdi ben mutluluğa müebbet yesem, kesin yarın af çıkar"
Biliyorum yaklaşıyoruz her an, biliyorum; oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına
Efkarım birikti sığmaz içime, bin sitem etsemde azdır kadere, gülmeyi unutan yaşlı gözlere mutluluktan bir haber ver dilek taşı.
Reklam