…Ben Karma’m sebebiyle aptal doğduğumdan, bazen hatalar yapmama engel olamıyorum. Ama bir insanı aptal olduğu için öldürmek çok yanlış, bu yanlışın da bedeli ödenecek. Emin olun ki beni öldürmenizin intikamı alınacak. Sebep olduğunuz hınç intikam getirecek ve kötülükten kötülük doğacak.