Ergenlerin abartması bir kitap param boşa gitti diye üzüldüm bir tık. Ayrıca kitap elimde aşırı süründü çünkü aşırı baydığı için okuma hevesini de aldı götürdü. Billur’un boş konuşmaları zaten bi okusanız “ne anlatıyor bu kız? Ne gerek vardı bu konuşmaya” diyeceksiniz. Son zamanlarda okuduğum en boş kitap olabilir.