"İnsana en çok şiir yakışıyor,Sonra yeryüzüne yağmur. Gökyüzüne mavi. Ve en çok insana vefa yakışıyor,Yüreğe sevda,Gözlere haya.
Ve en çok yaşamak yakışıyor,
İnsanca,sevdaca,duruca..."
Bir yazı okumuştum."Sevgiye en çok ihtiyacı olanlar,sevilmesi en zor olanlardır." diye .Sevilmesi en zor olanlar kim bilir geçmişte ne acılar çektiler ki kendilerini sevgiye kapattılar. Bir düşünmek lazım.