ÇALIKUŞU

ÇALIKUŞU
@calikusu_34
ÖĞRENCI
LISE︎
Bayern
30 Mart 2006
291 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Evet, bugün benim doğum günüm ...
Bugün günlerden Perşembe, çok heyecanlı ve mutlu olmam gereken bir gündeyim ... Ama olmuyor bu sefer ...olmayacak bu mutluluk...bu heyecan. Neden mi ? Bu sefer erken uyanıp önümde kitaplığımı ve onun üzerinde astığım aile fotoğraflarımızı göremeyeceğim. Yatağımın solunda bulunan büyük pencereme ferahla bakamayacağım. Luna diye çağırıp acilen gelen kedimi ,odama girdiğini göremeyeceğim. Özellikle bu günde ilk uyandığımda yapmam gereken şeylerden bir tanesi , mutfağa yönelip kendime ve anneme sıcak su yapmaktı. Üzerinde de limon aşırı güzel olurdu. Sonra onu alıp anneme götürüp uyandırırdım. Artık ne bu özenle seçtiğim bardak ne de anneme hazırladığım sıcak suyu odasına götürebileceğim. Kardeşim uyanmasıyla zaten ayrı bir dünyada kendimi bulurdum. Yüzünü hiç yıkamadan, daha hiçbir şey yapmadan bana 3 yıl önce hazırladığı bir tane kutlama kartı, her yılda bana verip tekrar alırdı. Alma sebebi bence malum, gelecek yıl için uğraşmaması adına tekrar alırdı. Annem kahvaltıdan sonra kendi elleriyle yapabileceği tatlıları düşünürdü. Söylemezdi ama ben bilirdim. Sonra belirledikten sonra mutfakta dalardı. Gelen kokuları benim için ayrı bir meseleydi. Akşam olur babam gelir. Dışarıdan getirdiği şeyleri görmemek için annem beni ya sohbete ya da daha çok beni istekleriyle meşgul ederdi. Tabii annem bir şeyleri hazırladığını bildiğim için odama gidip kendimi hazırlardım. tatlış ve güzel kokularıyla babamın elini öpüp öyle karşılardım. Akşam yemeğinden sonra asıl beklenen an gelir. Oturma odasında masaların üstünde çeşit çeşit tatlılar ve kuruyemişler olurdu. Pasta ise tam ortada kendini belli ederdi. Yanında da kutular ve hediye paketiyle paketlenmiş hediyeler de vardı. Görünüşü sofraya ayrı bir ferahlık katardı.oturma odasına girişimle ışıklar kapatılır ve annemin hazırladığı
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşıyorum elhamdülillah... Zor kurtulabildik... Bir an öldüğümü sandım her şeyi kaybettiğimiz sandım ... Ama Allah tekrar ömür verip yaşattı sağ salim 🥺🤲🏻 ... Soranlar için teşekkür ederim sizi asla unutamam hayatta kaldıkça ...
Deprem
Gönderi kullanım dışı
Bir kitap alabilirsin ama bilgiyi değil!
Du kannst ein Buch kaufen, aber nicht das Wissen! 
Achte auf deine Gedanken! Sie sind der Anfang deiner Taten.  ~ Düşüncelerine dikkat et çünkü onlar bir başlangıçtır.~
1000Kitap
Yeni Yıl 2033
"Dünyayı değiştirmek istiyorsan kendine inan, dostlarına inan, sevdiğine inan." Yeni yılınız başarı kapılarını açması dileği ile!