Bu yıl (2022) pek iyi geçmedi... Her açıdan tam tahmin, istediğim gibi olmadı.
İnşallah bu yıl (2023), geçen yılda yaptığım hatalardan öğrenip tekrar yapmamak için çabalayacağım.
Herkese huzurlu ,sağlıklı yıllar dilerim
Yeni yılın sağlık mutluluk ve başarı dolu geçmesini dilerim... Geçen yıl hedefimi geçtim. İnşallah bu sefer arttıracağım...
Kitap Okumanın ne kadar bana fayda sağladığını gördüm bu yüzden hep bu hayatta okuyup kendimizi geliştireceğiz... Kendime söz veriyorum... Sizde bu hayatta sözünüzden vazgeçmeyin