Bu kitabı o kadar uzun bir süre bekledim ki bir ara yayınevi kitabı unuttu ve 2. Kitap aslaa gelmeyecek sandım ama sonunda çıktıı
SERA VE NYKTOS'U NE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLEMİŞ MİYDİM? Bu çift en sevdiğim kitap çifti olabilir İlk kitaptan beri aralarındaki çekimi, gerilimi okumayı çok seviyorumm. Sera'nın kendini hala feda etmeye razı olması ve Nyktos'un her fırsatta ona onun değerli olduğunu belirtmesi çok güzeldi Sera'nın o güçlü yanını, cesaretini ve kendinden emin hallerini okumayı çok seviyorum. Nyktos'un ise aksinin iddia etse bile centilmen, iyi hallerini okurken her satırda kendisine düştüm Kitapta en sevdiğim sahneler Jadis ve Reaver sahneleriydi. Allah'ımmm inanılmaz tatlı sahnelerdi Bu kitap son sahne dışında geçiş kitabı gibi olmuştu. Evet olay vardı ama öyle aşırı heyecanlı sahneler değildi. Özellikle ilk başta okurken sıkılabilirsiniz çünkü hiç olay yok ama son sahne inanılmazdıı Yazar kitapları nerede bittirmesi gerektiğini gerçekten çok iyi biliyor son sahneleri soluk bile almadan okudum ve devam kitabını aşırı merak ediyorum. Sera'nın kıvılcımlarına ne olacak? NYKTOS'A NE OLDU ÖYLE??? Sevgili yayınevi lütfen bir yıl daha betkletmeden devamını çıkar Hala bu seriyi okumayan varsa gidin ve hemen okuyun