A Y Ş E N U R

A Y Ş E N U R
@callous__
Çocukken yaz daha büyük bi mevsimdi
Reklam
Bazen insanın son sandığı şey aslında başlangıçtır.
Asla yaşanamayacak bir hayata duyulan özlemle kolay kolay baş edemezsiniz.
Anlatacak çok şey var, değişecek hiç bir şey yok.
Ya kelebekler hayatı tadında bırakıyorlarsa?
Reklam