A Y Ş E N U R

A Y Ş E N U R
@callous__
Herkes sevdiği kadar yanında kalır.
Reklam
İyi ki ahiret var. Bazı hesaplaşmalar için burası çok yetersiz.
Fazlasıyla yorgun, ziyadesiyle kırgın.
Farketmez, kötü bilsin herkes.
Bir dibe çöküşün ne kadar göğe yükselttiğini tahmin bile edemezsiniz.