A Y Ş E N U R

A Y Ş E N U R
@callous__
Bir şeyin kalbini kırması için illa yanlış olması gerekmez ki
Reklam
Mesafeler değil, hisler uzak
Ne yaptıysam olmadı bende bıraktım
Neşeliyim her şey yolundaymış gibi ama şu hayatta hiçbir şeyin gönlümce olmadığını bir ben bilirim.
Birini aynı yerden defalarca kırarsanız, artık karşınızda aynı kişiyi bulamazsınız.
Reklam