A Y Ş E N U R

A Y Ş E N U R
@callous__
Diyorsun ki, 'tamam şu eşiği de geçeyim sonrası düzlük' düzlük sandığı yere geliyorsun, bir bakıyorsun orası da yokuşmuş. Hiç bitmiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Akıttığın gözyaşlarını silmek yerine, akmasına neden olanları sil hayatından.
Değer vaktinde bilinmeli.
Olgunlaştım, akıllandım, insanları tanıdım; gördüm geçirdim.
Herkesten ayrıyım, azla yaşıyorum, sessizce yaşıyorum.