A Y Ş E N U R

A Y Ş E N U R
@callous__
“Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
İnsanların kalpleri taş olmuş, dilleri acımasız.
Belki parıltı yok, ışıltı yok, renk yok, ama yine de insanım, kalbiyle ve düşünceleriyle bir insanım ben.
Dünya berbat, insanlar sırtımızdan hançerliyor…