Canan

Canan
@cananksa
Üslubun kimligindir!.
Yeri geldiginde rest çekmeyi bilmeli insan. Acı veren herşeye..."Insana", hayata, dünyaya...🍂🤎
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sevgili kendim!
Hayatında herşey gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor diye düşünüyorsun belki. Hatta gelecek hakkında karamsarlıklara kapılıp eski heycanını, şevkini yitirmiş gibi de hissediyor olabilirsin. Ama unutma en çetin kışlardan sonra bile bahar gelir.Her zorluktan sonra bir kolaylık gelir.Her gecenin sabahı vardır.Sen daha olmamış olanlar için dertlenme.Gam çektirme yüreğine..Sadece bu gününü düşün ve yapman gerekenin en iyisini yapma gayretinde ol..Allah'ın senin için gizlediği müjde ve bir mutluluk var. Yeter ki ümitsiz olma.🤎🍂
İç sesim 04.08...
Bazen ağlamak sıradanlaşıyor.Sözler anlamını söylene söylene yitiriyor.Tarifi olmayan acıları yaşayınca; Kalbindeki çığlığın yerini inleyişler alıyor ve acıyı bu kadar uzun süre yaşayıp inleyen bedenlere dönüşmek kaçınılmaz oluyor..Çok şey istemiyorum.. Sadece "kalbe" dokunmak...🍂🖤💔
Bir hatırlatma:
İnsanlara karşı nazik ol. Çünkü dünya yeterince zorlu ve mücadelelerle dolu.Hepimizin biraz nezakete ve birbirimizi daha çok anlamaya ihtiyacı var..🤎🍂
Şunu Sakın Unutma!
"Zor sınavlar güçlü insanlar yetiştirir".Sen hiç bir şeyi boşuna yaşamadın! Zamanı var...🍂🤎