Hayatında herşey gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor diye düşünüyorsun belki. Hatta gelecek hakkında karamsarlıklara kapılıp eski heycanını, şevkini yitirmiş gibi de hissediyor olabilirsin. Ama unutma en çetin kışlardan sonra bile bahar gelir.Her zorluktan sonra bir kolaylık gelir.Her gecenin sabahı vardır.Sen daha olmamış olanlar için dertlenme.Gam çektirme yüreğine..Sadece bu gününü düşün ve yapman gerekenin en iyisini yapma gayretinde ol..Allah'ın senin için gizlediği müjde ve bir mutluluk var. Yeter ki ümitsiz olma.🤎🍂