canan

canan
@cananustun
Yok olmak isteğiyle kalbim attığı zaman, Bana: Yaşa der gibi gülen senin yüzündü. Dizlerim bir batakta yorgun yattığı zaman Bacaklarıma kuvvet veren senin hızındı. Yaşaran gözlerimde, güneş battığı zaman Sıcak bir yuva gibi tüten senin dizindi. Sen aklıma gelince her şey gülümserdi. Ağaçlar şarkı söyler, rüzgar tatlı eserdi. Sabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
güneş ışığı ve ay ışığı ile iyileş kızım, nehrin ve şelalerin sesiyle denizin gelgitleri ve kuşların kanat çırpınışlarıyla. nane yaprakları, neem ve okaliptus ile iyileş kızım. lavanta, biberiye ve papatya ile süslen kakao taneciği ve bir tutam tarçın dokunuşu ile sarıl. şeker yerine çaya sevgi kat ve yıldızlara bakarak iç rüzgarın sana verdiği öpücüklerle iyileş kızım ve yağmurun kucaklamasıyla. sezgilerine dikkat ederek, her gün daha akıllı ol. dünyaya gönül gözün ile bak zıpla, dans et, şarkı söyle ki daha mutlu yaşayasın. güçlü ol, çıplak ayaklarının toprakta ve topraktan doğan her şeyle birlikte. sevginin güzeli ile iyileş kızım ve şunu da hep hatırla; derman sensin. maria sabina
onu çok sevdiğim her halimden bellidir aslında, bunu hep saklasam da..
Ahu gözlüm, bir tanem, sevgilim... diye başlıyordu hani o dizeler kırk sene önce. “Yazmak istiyorum saatlerce, hem de saatlerce. Sana bırakmak için kendimi. Her gün ciğerimden kopan bir parçayı anlatabilmek için, sana hiçbir şey bırakamayacağımı bildiğim ve en azından hiçbir şey etmese de kalbimi bıraktığımı bilmen için istiyorum. Kapkara gözlerinde gördüğüm en aydınlık geceyi, narin ellerinde hissettiğim merhameti yazmak istiyorum.” diye devam etmişti.
nasıl bir his biliyor musun? oda çok geniş ama sığamıyorsun, bak kapı orada ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun…