Ayışığındaokur

Ayışığındaokur
@canfeza1
Sessiz satırlarda kaybolan bir okur...
Okumak, kendini çoğaltmaktır
Okumayı sevmek, hayattaki can sıkıcı saatleri güzel saatlerle değiştirmektir...🌸📖
Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insan konuşacak çok şeyi varken susuyorsa, Artık mücadele etmiyorsa ve Size de karışmıyorsa, Siz onu bezdirmişsinizdir. O da sizi bitirmiştir...🍁
İnsan ve Duygular
Artık veda bile etmiyor insanlar. Yazmayınca bitiyor...🍂
1000Kitap
Bazen savaş bitmez. Sadece sessizliğe gömülür...🍂
Alıntı
Okumak, ruhun en sessiz ama en güçlü besinidir.
Okuyun diyor, okuyun! Çünkü mürekkebin akmadığı Yerde kan akıyor...🖋️
Alıntı