Bana göre mutlak okunması gereken güzel ve insana çok sorgulatan bir kitap... çoğu zaman okurken kendini sorgularken buluyorsunuz...en azından ben öyleydim:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı insanlar dünyayı değiştirmek istiyor,bazıları eşlerini ya da arkadaşlarını.Kendini değiştirmek isteyense çok az.Bana sorsalar,ben Tanrı'yı-Tanrı algısını - değiştirmek istiyorum galiba.Ne muhteşem bir şey olurdu.Herkesin yararına.