Mutluluk ancak geriye dönüp baktığımızda yaşadığımıza inandığımız bir şey midir? Mutlu olduğumuz zamanlarda bunu fark edemiyor muyuz? Bunu ancak sonradan mı anlayabiliyoruz?
- Bu gerçekten çok aptalca olurdu.
… Ancak bildiğiniz gibi okumak insanı küstahlaştırır. Yarının dünyasında başkaldırabilecek birkaç kişiye mutlaka ihtiyaç duyulacaktır. Sizce de öyle değil mi?