Cansu

Cansu
@cansuc
Lisans
Ankara
25 Ağustos
107 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Felsefe, belli bir yaşta, aşırılığa kaçmadan izlenirse, hoş bir gösteriştir; ama üzerinde gerektiğinden çok duruldu mu, yıkıcı olur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kim iyi ise mutludur; doğruluktan ayrılan, kötü olan, mutlu değildir.
Ölüm her duygunun kısılması, sönmesiyse, deliksiz ve düşsüz bir uykuya benzer bir uyku ise, ne eşsiz bir kazançtır ölmek!
Ayrılmak zamanı geldi artık, yolumuza gidelim: Ben ölmeye, sizler de yaşamaya. Hangisi daha iyi? Tanrıdan başka kimse bilmez bunu.
Bilmediğimiz bir şeyi bildiğimizi sanmak kınanacak bir bilisizlik değil midir?