Ne diye beni kandırmaya çalışıyorsunuz? Kendi kendimi kaç kere aldatmak istediğimi bilmiyorsunuz tabii!.. Hem de kaç kere! Sesindeki en ufak değişikliğe kulak kabartmadım mı? Yüzünden ve gözlerinden içindekileri okumaya çalışmadım mı? Ama hepsi bitti, yok oldu artık... Ah, ne kadar talihsizim ben!
Hayatta çok şey gördüm, istediğim kadar gönlüme göre hareket edeyim, hep geride kalan mutluluğu özleyecek, çocukluktaki gibi olmadığımı üzülecek; zaten geçmiş insana hep hoş görünür. Ben bile eskiyi düşündükçe üzülmekten kendimi alamıyorum.