Okuduktan sonra Harlan Coben ile daha yeni tanıştığım için bir tık suçlu hissettim kendimi.Kitabı bir günde bitirdim.Yazarın dili son derece sade ve akıcı.Kitap,lise öğrencisi Mickey Bolitar ve arkadaşlarının bir cinayeti çözme maceralarını konu alıyor.Kesinlikle serinin kalan kitplarını da okuyacağım.Herkese tavsiye ederim.İyi okumalar :)