Paşam okuyun demiştir yada dememiştir..Okurken kendinize şunu mirildancaksiniz M.Kemal Paşa kesinlikle okumuş olsa tavsiye ederdi. Nitekim bir dönem Türk Subaylarına okutulmuş bir kitap olduğu bilinmektedir. Özetine baktığımda banane yahu Fin halkından deme gafletinde bulundum okuduktan sonra anladım ki hata etmişim. Mutlaka okunmalı ve eğitimin herşeyden önemli olduğu da her ortamda vurgulamalı..