Her gün bi yenisine nefes alıyoruz. Uyandığımızda en az 3 saniye kim olduğumuzu unutuyoruz. Sonra iş ev çocuk hayat ve en son kendimiz geliyoruz aklımıza. Kim olduğumuz dank edince yapılacaklar sıralanıyor. Bekleyen işler. Hayatımız bizi bekliyor. Her günümüzde en az 1 hayal kurabiliyoruz. En az 1 hayalimde bile sen varsın. Alışkanlık mısın vazgeçememek misin nesin ? Aşk mısın en içimdeki can mısın? Bugün bi farklı aktı beynimin damarları içindeki kan. Çok uyudum. Bir sürü rüya gördüm. Ama uyandığım ve kendimi bulduğumda seni bulamadım. Yarın da bulamayacağım. Tenin yok. Başka kelime yada cümle ile anlatılmaz ki. Sen varsın tenin yok. Birbirimizde değiliz. Yarın olmayabilirsin hayatımda. Tamamen olmaya bilirsin. Biliyorum acıtıyor içimi. Söylemesi bile acıtıyor. Mesleğin yarı ölüm. Yarı ölüsün. Ya hiç dönülmez bir şekilde yarım ölü olursan. Geminin merdiveni gibi bir merdiven yok orda. Gökyüzüne açılan bir kapısı yok. Ne yaparsın oralarda. Ne düşünürsün. Bi karınca değerse tenine hissederim değil mi ? Acır mı içim? Acısına dayanabilir miyim? Acısına dayanabilir misin ? İkimizde yarı ölü oluruz değil mi? Bir sürü farkımız olur. Gökyüzünü gören ben olurum. Geleceği gören sen. Nefes alan ben olurum. Nefes aldığımı görebilen sen. Görebilirsin değil mi beni? Nasıl birşeye dönüştüğümü? Ya senden önce ben? Ya rolleri değişirsek ? Cadılık yapan tembel sorumsuz anneliği bile doğru dürüst beceremeyen, hayatının tek insanı hayatından giderse? İyi olursun değil mi? Olmalısın. Yaşayan ölü. Sahip çıkarsın değil mi? Evimize kızımıza resimlerimize eşyalarımıza.. Sahip çıkarsın değil mi bana? Biliyorum yüzlerce kelime, onlarca cümle sadece ayrılıkla ilgili. Hayallerim yarım hayatlarımız yarım kalsın istemiyorum. Belki bunaldın. Her zaman bunaltırım zaten seni. 3 cümlelik şeyi 30
Yine okul yılları zorluklara karşı kendini ateşle den sonra merakla okuduğum sy ersahinin ikinci kitabı oldu . Etkiledimi etkiledi hani kendimi bir tık başarılara yakın hissetmemi sağlamıştır
2010 yılında okula giderken tesiste rastgele aldığım bir kitapdi ılginç gelmişti kitap iade garantili yazıyordu. Sonradan fark ettim okuduğum ilk kişisel gelişim kitabı olduğunu. Sy erşahin in kitaplarını o dönemlerde tabiri caizse bir solukta okurdum