Osur osur ipe diz.Ne kadar Cumhuriyet karşıtı isyancı , feodal ağa varsa hepsini seküler,modern , aydınlıkçı adamlar gibi yazmış. Adamın 4 karısı var , Kürt kadınına çok değer verirdi yazmış. Okuma yazma bilmeyen adamın mektuplarını referans vermiş ve daha fazlası. En sonda zaten Pkk falan överek bitiriyor kitabı. Ayrıca kitap tek taraflı. Kürtler özgürlükçü , baskı ve zulüm altın ama TC sürekli bunları öldürüyor. Her Türk kötü , şeytan ama Kürtler iyilik timsali , doğayı çevreyi seven tipler. Sanki Orta Dünyada Orklar Türkler , Elfler de Kürtler. Tam masal kitabı.