Hani en parlak yıldızlar var ya işte onlar bir gün söner kaybolur tıp ki bir gün her dk her saniye gülen bir insanın yarın göz yaşları tükenene kadar ağlaması gibi
~casper
Hani şu bir şey duydukları gördükleri anda insanları eleştirenler var ya başkalarının hayatlarına karışmaktan kendi yaptıkları terbiyesizliği görmüyorlar hiç kimse kimsenin hayatıyla yaptıklarıyla ilgili laf söyleyemez hayatına karışamaz
neden kimse beni anlamıyor neden aslında sorun onlarda değil çünkü içimde ne acı cektigimi bilmezler dimi ama benim canım çok yanıyor biraz sevgi biraz sarılmaya biraz bağa ihtiyacım var çok mu ?