Casper

Casper
@casper_k00
uyuyamıyorum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yaralıyım, sol yanımdan
Ben ne zaman sevildim ki Ben ne zaman bırakılmadım ki Ben ne zaman üzülmedim ki Ben ne zaman ölmek istemedim ki Ben ne zaman haklı oldum ki ... ~casper
Uzun süredir uğraşıp denediğim dökemedigim gözyaşlarım bugün hiç durmadan aktı durmaksızın kuruyan gözüm bugün yine su doldu kurumuş gölüm ~casper
Hani en parlak yıldızlar var ya işte onlar bir gün söner kaybolur tıp ki bir gün her dk her saniye gülen bir insanın yarın göz yaşları tükenene kadar ağlaması gibi ~casper