Birincisi bir solukta okudum ve bitirdim. İkinci yorumum Ali'ye çok üzüldüm ve bilmiyorum ama Kelebeğe çok sinir oldum. Ali gerçekten güzel sevmiş, kırmadan, incitmeden... Üçüncüsü ve son yorumum Gerçekten hayatımda okuduğum en muhteşem eserdi. Roman tamamen gerçek hayattan esinlenerek yazılmış. Bu hissiyatı ben aldım ve herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.