Genişleyen evren, fizik kanunla-rn, ince ayarlanmış fizik sabitleri, kimya kanunları, evrimin değirmenlerinin yavaş öğütüşü: tüm bun-lar, zamanın 14 milyar yıllık enginliğinde bizim var olmamızı gerektirecek şekilde kurulmuştu. Berbat suçlular olduğumuz ve günahla doğduğumuz şeklin-deki (ikiyüzlü) itiraf bile bir tür ters yüz edilmiş ki-birdir: Ahlaki davranışlarımızın bir tür kozmik anla-mı olduğunu varsaymak, sanki Evrenin Yaratıcısının bizim kara lekelerimizin ve yıldızlı pekiyilerimizin çetelesini tutmaktan daha önemli işleri yokmuş gibi düşünmek ne kadar da büyük bir kendini beğenmiş-liktir. Tabi ki evren tamamen benimle ilgili olmalıdır. Bu, tüm kavrayışı aşan bir kendini beğenmişlik değil midir?