Kendinize kızdığınız oluyor mu bazen ? Bile isteye aynı hatayı yaptığınızda ? Kızıyorsun ama sanki oto-pilota bağlanmış gibisin, ne geri adım atabiliyorsun ne ileri, araftasın. Ve tökezlemeye gidene kadar sonunu görmeye maymun cesaretiyle devam ediyorsun..