Ve insanoğlunun bu hastalığu o kadar üzücü ki! Sıradanlığını yaldızlı yalanlarla süslemeye çalışması, iki boyutlu basit ruhunu üç boyutlu bir labirent gibi göstererek pazarlaması o kadar üzüyor ki beni...
Aynaya bakıp kendini tanıyamamak, insanın kendi anılarını başkası yaşamış gibi anlatması, dünyanın kendisi dahil üzerindeki hiçbir şeye kayda değer bir varoluş nedeni bulamamak ve zihnin bedenden binlerce kilometre uzakta olması o kadar korkunç ki.