Çavdar

Ve insanoğlunun bu hastalığu o kadar üzücü ki! Sıradanlığını yaldızlı yalanlarla süslemeye çalışması, iki boyutlu basit ruhunu üç boyutlu bir labirent gibi göstererek pazarlaması o kadar üzüyor ki beni...
Reklam
Aynaya bakıp kendini tanıyamamak, insanın kendi anılarını başkası yaşamış gibi anlatması, dünyanın kendisi dahil üzerindeki hiçbir şeye kayda değer bir varoluş nedeni bulamamak ve zihnin bedenden binlerce kilometre uzakta olması o kadar korkunç ki.
Eğer dünya sandığı kadar küçük olsaydı, kaybolmamak için bu kadar uğraşır mıydı sokaklarında?
Çamurdan yarattığı insanoğlunun içinden birinin hala çamur olarak kaldığını görmek korkutuyordu yukarıdakileri.
Dünya bir karambol ve kimseye çarpmadan yürümeye çalışmaktansa kollarımı daha da açarak herkesi devirmeyi tercih ediyorum...
Reklam