Aybüke

Aybüke
@cazzbuke
Kendime bakıyorum ve bir dünya görüyorum. Ama bu dünya farklı ve canlı bir güç yerine hayal ve karanlık arzularla dolu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam
Ben mutlu ve halinden memnun bir faniyim ama anlatım konusunda pek iyi sayılmam.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Bir melek! Çok saçma! Herkes sevgilisini öyle anlatır ama sana onun ne kadar mükemmel olduğunu anlatmam imkansız. Sadece tüm duyularımı ele geçirdiğini söylemekle yetineceğim.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Dostum, uzaklık tıpkı gelecek gibi. Ruhlarımızın önüne serilen engin bir loşluk, zihinlerimizin algıları, görüşümüz kadar çapraşık.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Amacımıza ulaştığımızda, o zaman uzak olan şeyler yakın olduğunda, her şey değişmiş oluyor. Her zamanki kadar zavallı ve kısıtlanmış hissediyoruz kendimizi. Ruhlarımız o eşsiz mutluluğa erişememiş oluyor.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Reklam