Kitap okumayı ,kitaplar hakkında sohbet etmeyi kısaca konuşmak gerekirse kitaplar hakkında herşeyi çok sevmeme rağmen okuduğum kitaplar hakkında konuşacak arkadaşlarım maalesef yok.
12 Ay 12 kitap adı altında beraber kitap okuyup sohbet edebileceğimiz bir şey düzenlemek istedim ama olmadı maalesef neyse ben gene kendi kendime konuşmaya devam :)