Bu metruk evde bir aşağı bir yukarı in çık in çık
Trabzanları eskittim desem inanır mıydınız?
Sevgi dualarıma yıldızları da katıyorum artık,
Günah tohumları malumunuz susuz da büyüyor.
Kimilerine göre çok şeyler farklı bugünlerde
Kimisini yakan güneş
Kimini ısıtır
Bazıları konuşurken yorgun, güvensizken
Birileri de havlamakla meşguldür
Çiçekleri susuz bırakınca kendine kızar kimisi
Bazısı da geri kalmaz onları koparmaktan.
Kimi zaman eksiktir hayat,
Yolumuz yarım kalmış
Kimi zamansa tükenmiştir, zira fazla gitmek de sancılı.
Zoraki yollar böyledir, bitiremezsen bitersin
Bazen konuşamaz ve kekelersin
Ama susmak da ağır gelir, su bile içemezsin
Yalnızlıktan titrerken ellerini tutan biri olsa,
Keşke olsa
Şu hezeyanlar bitmeden pansumana başlasa
Artık başlasa dersin.
Gonca güllerin koparılması suçtur amma
Pek tabii niyetine göre değişir cezası
Aşk gülleri yârın elinde solmaz derler,
Evet affedilebilir bu suç, tamam beraat,
Savunmaya lüzum yok, zaten her yan avukat.