Hadi yeni sabahlara benimle uyan,
Müzik çalsın rüyalarımızda; soluma dönünce seni göreyim.
Yediveren limonlarına şaşıralım, nasıl da vermişler yine doluca.
(-Evet tabii, olur diplerini de çapalarız)
Tirilyeleri kim budar sıcağın alnında, sevmeyene zor iştir o,
Bahçeye inmişken kapyalarla ortancaları da sulayalım,
Ama çeşmeyi ben açmam sen aç,
Küpeliler küsmesin.
Yürüyüşü nerede yapalım istersin?
Simitçiyi pas geçelim mi, daha dün yemiştik.
Yarın belki ekmek kızartırız, tereyağı da olacaktı dolapta.
Bu şehir yığınında patikalarımız yok, dağlar ovalar hak getire,
En yeşilleri mezarlıklarda görüyoruz bu aralar,
Oralarda da gezilmez yahu biliyorum,
Rahatsız filan olurlar doğru diyorsun.
Hadi sahile inelim bir deniz havası açarmış derler içimizi,
Güneş yüzümüzü yakmadan, gözümüzü kısmadan,
Belki boyoz da buluruz Fehim amcadan.
Yoruldum deyip durma bu yaşta,
Elinden tutuyorum tamam da sırtımda taşısam gülmezler mi?
Bu kadar eleştiriyi kaldıramam ama sen gül', gülümse tamam,
Atla sırtıma koşturalım avaz avaz, düşersek karışmam!
Deniz demişken, sana bir şiir yazmıştım okuyayım mı ki?
Bilirsin sevdiğimi söylerken de şiir okurken de utanırım.
Sevmekten utandığımdan değil, aksine,
Duymasınlar.