cebrail

cebrail
@cebo21
Harran üniversitesi
diyarbakır
diyarbakır, 25 Mart
48 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
HayırLı CumaLar ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. :)
Geç kaLınmış deqiLde , artık gerek kaLmamış gibi. .
efsaneye göre , birgün herşey güzel olacak ...
ne güzel söylemişti canına kurban olduğum. ` cahildim dünyanın rengine kandım' diye kanıyoz işte,kanıyoz ... :)