cebrail

cebrail
@cebo21
Harran üniversitesi
diyarbakır
diyarbakır, 25 Mart
48 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. :)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geç kaLınmış deqiLde , artık gerek kaLmamış gibi. .
efsaneye göre , birgün herşey güzel olacak ...
ne güzel söylemişti canına kurban olduğum. ` cahildim dünyanın rengine kandım' diye kanıyoz işte,kanıyoz ... :)
Hiç yoktan susturuldu şarkımız . .