Güzel bir kitap, Sn. Cumhurbaşkanı nın önerisi ile okudum. Gülmeyin lütfen.
Bir Akşam haber dinliyorum cumhurbaşkanı aynen şöyle diyor, piyasada kozmik Albay diye bir kitap dolaşıyor ve tepkisini dile getiriyor.
Bunun üzerine merak edip kitabı alıp okudum. Devletin iki subayı aldıkları emir doğrultusunda bilgi sizdirdığıni düşündükleri bir subayı takip ederken polis tarafından operasyona maruz kalırlar, 5,5 yıl süren soruşturma sonucunda beraat ederler.
Sonuc; Bu iki subayı tutuklayan polis, savcı ve bu olay bahanesiyle kozmik odaya giren hakim suçlu bulunur.
Hakim firar eder diğerleri tutuklanir.
Konu ile ilgili bilgisi olmayanlar mutlaka okumalı.